sobota, 14 kwietnia 2012

#23 Pierzyna. Smoothie herbaciane.

 
Brzoskwinie pod kokosowo-lnianą pierzyną (zwane crumble) oraz herbaciany smoothie (brzoskwinie + zielona herbata + imbir)


Jakoś ciężko na duszy. W założeniu śniadanie ma poprawiać mi humor, ale nie tym razem. Chyba za dużo cukru mi się sypnęło. 
Ciekawy pomysł na koktajl, kto lubi zieloną herbatę, będzie wniebowzięty. Ja wykorzystałam herbatę genmaicha z prażonym ryżem (za herbatami w ogólności nie przepadam, ale ta jedna trafiła w mój dziwaczny gust). 
Wracam do pracy. Pffff, niech ktoś trzyma kciuki za powrót dobrego nastroju.

7 komentarzy:

  1. 3mam mocno kciuki ^^
    Ale nie wierzę, że po takim śniadaniu choćby na chwilkę się nie uśmiechnęłaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Obudziłam się z fatalnym nastrojem, teraz mam banana na twarzy. Jak wrócisz do domu buzia będzie Cię bolała od uśmiechu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzoskwinie uwielbiam.
    NO to trzymam kciuki za powrót do dobrego nastroju. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda :) Koktajl ciekawy, będę musiała spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli jedzenie w kolorze słońca zawodzi, polecam spacer z słuchawkami w uszach <3

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm przepysznie wygląda! brzoskwinie pod pierzynką mmmniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysł na herbaciane smoothie pożyczę :D.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...